عهدجانان

عاشقانه هایم برای امام زمان (عج)

عهدجانان

عاشقانه هایم برای امام زمان (عج)

می ترسم ...

 

 کجایی صاحبم؟

 

دارد مرا می کشد...

 

گناهانی که بی حیایم کرده،

 

گناهانی که بد بختی ها را بر من نازل می کند،

 

گناهانی که نعمت ها را دگرگون می کند،

 

گناهانی که دعاهایم را حبس می کند،

 

گناهانی که بر من بلا می باراند،

 

گناهانم ، گناهانم، دارد مرا می کشد.

 

 

گناهانی که به دنیا حریصم می کند، زشتی ها را بر من زیبا جلوه می دهد، ترسویم می کند، دارد دینم و آزادگی ام را از من می گیرد،

 

دارد تو را از من می گیرد،

 

 

وقتی که او بیاید، روزی که مردم دو دسته می شوند، اگر این گناهان بر من مانده باشد، در کدام دسته جای من است؟

 

می ترسم

 

کجایی غفار الذنوبم؟

 

تو را قسم به خون حسین...

 

اِلهی و سَیدی ان کنتُ لا تغفر الا لاولیائک و اهل طاعتک فَُاِلی من یفزع المذنبون؟

و ان کنتُ لا تکرم الا اهل الوفاء بک فبمن یستغیث المسیئون؟

 

گر بگویم شرح آن بی حد شود

 

 

 

بسم رب المهدی ارواحنا الفداه

 

سلام بر مهدی فاطمه سلام بر منتظران حضرتش

 

 

فعلا« اینجا» هستم، شایدم تا همیشه!

 

ماه محرم هم آمد،

 

ماه از عشق شهادت پرشدن

 

ماه تعیین مسیر و حر شدن

 

ان شاء الله برای هممون همین طور باشه

 

حرشدن!

 

التماس دعای فرج ... به امید ظهور

 

 

 

**بعضی از بزرگواران به خاطر اسباب کشی ما به پارسی بلاگ لینک عهد جانان رو در اینجا پاک کرده اند و لینک جدید داده اند می خواستم خواهش کنم این کارو نکنید اینجا وبلاگ اصلی و اول من هست و همیشه بهش سر می زنم. بعد هم این یک نقل مکان امتحانیه احتمالا بر می گردم و احتمالا از وبلاگ جدید به عنوان یک وبلاگ پشتیبانی استفاده می کنم!

***اگه دوستان بزرگوارم می خواهند بر من منت بزارند و لینک وبلاگ جدید رو هم بدهند با یک اسم دیگه این کارو انجام بدهند بازم ممنون

 

 

 التماس دعای فرج ... به امید ظهور

 

هزاران نامه

 

 

هزاران نامه به سویت روانه شد:

 

العجل العجل یا حسین

 

تو می دانستی دلشان با زبانشان یکی نیست،

 

که دروغ می گویند،

 

که تو را می کشند،

 

که سر از تنت جدا می کنند،

 

که نه دین دارند و نه آزاده اند،

 

که خیمه هایت را به آتش می کشند،

 

که سیلی ...

 

که حرمت را به اسیری می برند،

 

که ...

 

تو می دانستی اما آمدی!

 

 

   

شاید آمدی تا امروز ما بدانیم،

 

             در هیاهوی العجل گفتن هایمان،       

 

                             چرا امام زمانمان نمی آید.