عهدجانان

عاشقانه هایم برای امام زمان (عج)

عهدجانان

عاشقانه هایم برای امام زمان (عج)

شروع

 

به اندازه ی سالهای عمرم با غفلت و گناهانم جزء تمدید کنندگان غیبتتون بودم حالا آمدم شرمگین و سرافکنده : ای پسر رسول خدا آیا توبه ای برایم هست؟ 

می دونم صداقت حر را ندارم ولی این رو هم می دونم که شما مثل جدتون از خاندان کرم هستید،می دونم با گفتن این جمله حر به دست امام زمانش آزاد شد و اسمش جزء ۷۲نفر قرار گرفت. 

امام زمان من یعنی میشه منم به دست شما آزاد بشم و اسمم... 

یعنی میشه یک روز سرافکندگی ام را باور کنید و به من هم بگید : ارفع راسک. 

باید صداقت حر را پیدا کنم آقا از خاندان کرمند فقط من باید صداقت حر را پیدا کنم. 


دوستان منتظر سلام
 
نمی دانم شما هم به این نتیجه رسیده اید یا نه؟ اگر این طور است بیایید با هم همراه شویم و به هم کمک کنیم و
 
اگر خیلی وقت است که شروع کرده اید باز هم همراهی خود را از این گروه کوچک دریغ نکنید و برکت آن باشید،که

وعده داده اند:

خداوند کسانی را که در راه او در یک صف-که گویا بنایی آهنین هستند- جهاد می کنند، دوست دارد (4/سوره ی صف)

به امید دیدار آقا واینکه در آن وقت شرمنده نباشیم . به امید دیدار آقا وقتی از ما راضی باشند.