عهدجانان

عاشقانه هایم برای امام زمان (عج)

عهدجانان

عاشقانه هایم برای امام زمان (عج)

تو ما را رد نکن

 

اگر من گدایی را دست خالی رد کنم، 

- چون بی ادب، طلبکار،حق نشناس، مشمئز کننده و سرتا پا گناه و ناپاکی است - 

او را غمی نیست، 

هزاران بهتر از من را خواهد دید 

*** 

تو ما را رد نکن 

ما را غیر از تو خدایی نیست 

نظرات 6 + ارسال نظر
راضیه جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:21 ب.ظ http://bavaran2.blogfa.com

سلام متن کامل این شعر رو میخام خیلی فوریه
من تو را یک روز پیدا می کنم .... سفره دل پیش تو وا می کنم....هر چه دارم در بسا ط زند گی ....

یکسره در رهت اهدا می کنم.....پادشاه مهر بان قلب من ...... جان خود با عشق سو دا می کنم......
با تشکر

زلال ؟ سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:08 ق.ظ http://www.labeik.persianblog.ir

تو را نادیدن ما غم نباشد
که در خیلت به از ما کم نباشد
من از دست تو در عالم نهم روی...
ولیکن چون تو در عالم نباشد


التماس دعای فراوان

بانک جامع اطلعاتی سایت هاووبلاگ ها شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:20 ب.ظ http://iran-87.blogsky.com

به بانک اطلاعاتی پایگاه های اینترنتی شهدا-دقاع مقدس وراهیان نوربپیوندید:
www.iran-87.blogsky.com
www.053450.blogsky.com

نمایش نامه
مسجد پر از معتکفین است ، دو فرشته در مسجد حضور دارند و هر یک چیزهایی مینویسند .
جوانی سخت در سجده غرق است. فرشتگان با هم به گفتگو می پردازند :
فرشته اول آنجا را ببین. سجاده ی آن جوان از شدت گریه خیس شده است .
فرشته دوم آری . من گریه اش را با دقت می دیدم . همه ی آنچه را دیدم نوشتم .
فرشته اول سنی هم ندارد . نباید زیاد گناهکار باشد . پس چرا این همه گریسته است ؟!
فرشته دوم بهتر است نزدیک او شویم تا صدایش را در سجده بشنویم .
فرشته اول آری . برویم .

فرشته ها با هم نزدیک آن جوان می شوند .
فرشته اول میشنوی؟ تو هم می شنوی ؟
فرشته دوم آری . نام بزرگی را در سجده می برد : یا مولاتی یا فاطمه اغیثینی
فرشته اول این ها را هم بنویس . بنویس که گریه اش به خاطر یاد کردن از بانویمان فاطمه (سلام الله علیها ) است .
فرشته دوم نوشتم . اکنون باید برویم . فرشتگان دیگر نیز باید بیایند .
فرشته اول اما نوشتن این چیزها وظیفه ی دو فرشته ی موکل آن جوان بود .
فرشته دوم می دانم ولی شاید ما را نیز به خاطر ذکر این فضایل نگاهی کنند .
فرشته اول رفتنم نمی آید . میبینی؟ آن سوی مسجد روضه می خوانند .
السلام علیک یا ابا عبدالله
فرشته دوم آری . دیدمش . فطرس است ، آمده تا سلام ها را به مولایمان حسین  برساند .
التماس دعا

مهاجر یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:09 ب.ظ http://tahiyyat.persianblog.ir

۱۹/سلام داشتم فکر می کردم ....
فرق امام غایب و حاضر چیست ؟
در این زندگی عصر غیبت چه چیزمان کم است که باید مولا را طلب کنیم و طبق روایات شب و روز انتظار فرج بکشیم ؟ شما برای چه برای ظهور دعا می کنید؟ یا علی مدد

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:58 ق.ظ http://rehaneh-nabi.blogfa.com

سلام
به ما سر نمیزنین
اما من اومدم سر بزنم و بگم ای دی یاهوتون چی بود
یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد