عهدجانان

عاشقانه هایم برای امام زمان (عج)

عهدجانان

عاشقانه هایم برای امام زمان (عج)

نگذار تو را از من بگیرند

 

 

 

نگذار تو را از من بگیرند

 

دیگر به هیچ چیز اعتماد ندارم،

 

نه خودم، نه اراده ام، نه اعمالم...

 

فقط تو را دارم

 

نگذار تو را از من بگیرند

 

 

 

 

و اجعلنی من احسن عبیدک نصیبا عندک و اقربهم منزلة منک و اخصهم زلفة لدیک فانه لا ینال ذلک الا بفضلک و جدلی بجودک و اعطف علی بمجدک و احفظنی برحمتک و اجعل لسانی بذرک لهجا و قلبی بحبک متیما و مُنَ علیَ بحسن اجابتک و اقلنی عثرتی و اغفر ذلتی فانک قضیتَ علی عبادک بعبادتک و امرتهم بدعائک و ضمنت لهم الاجابة

 

فالیک یا رب نصبت وجهی و الیک یارب مددت یدی فبعزتک استجب لی دعائی و بلغنی منای و لا تقطع من فضلک رجایی و اکفنی شر الجن و الانس من اعدایی

 

یا سریع الرضا

 

اغفر لمن لا یملک الا دعا فانک فعال لما تشا یا من اسمه دواء و ذکره شفاء و طاعته غِنی ارحَم من راسُ ماله الرجاء و سلاحه البکاء

 

یا سابغ النعم یا دافع النقم یا نور المستوحشین فی الظُلَم یا عالما لا یُعِّلم صل علی محمد و آل محمد و افعل بی ما انت اهله و صلی الله علی رسوله و الائمة المیامین من اله و سلِّم تسلیما

 

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
روشن ترین فانوس یکشنبه 25 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:49 ب.ظ http://nooore-beheshti.blogfa.com

سلام

و این نوشته ها...یعنی حرف دل...

و این دعا ... که همه ی زندگی منه...

در پناه خدا

مهدی دوشنبه 3 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:41 ب.ظ http://zohooresabz.blogfa.com

و الیک یا رب مددت یدی...
همیشه دستمان بسوی خدا دراز است...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد