عهدجانان

عاشقانه هایم برای امام زمان (عج)

عهدجانان

عاشقانه هایم برای امام زمان (عج)

پرواز

 

 

 

اباصالحم!

 

می دونم وقتی زمین می خورم،

 

دل شکسته ی تو بیشتر به درد میاد تا بال شکسته ی من

 

به فدای «هل من ناصر» های غریبانه ات! به فدای انتظار طولانیت! باور می کنی وقتی در پیروی نفس، از راهی که تو رهبرش هستی  دور می افتم، گاهی برای غریبی تو بیشتر دلم می گیره تا سقوط خودم؟

 

من دعا می کنم آقا

 

اما دعای مرا که قدری نیست...ای آبرومند! تو آمین بگوی:

 

ای که مرا برای پرواز آفریدی

 

یا اله العاصین! اسارت در چاه نفس را بر من مپسند

 

ارحم الراحمینم! بر من رحم کن، در این روزها که فرصت عروج از همیشه مهیاتر است، دستانم را بگیر...

 

یا نور المستوحشین فی الظُلَم! نکند این فرصت ها بگذرد و من هنوز زمینگیر و نابینا و دور از تو مانده باشم...

 

خدایا! من تنها تو را دارم...

 

 

 

 

الهی فَلَکَ اسئل و الیک اَبتَهِلُ و ارغب و اسئلک اَن تصلی علی محمد وآل محمد و اَن تجعلنی ممن یُدیم ذکرک و لا یَنقضُ عهدک و لا یَغفُلُ عن شکرک و لا یستخف بامرک

 

الهی و الحقنی بنور عِزِکَ الابهج فاکون لک عارفا و عن سواک منحرفا و منک خائفا مراقبا یا ذالجلال و الاکرام و صل علی محمدٍ رسوله و اله الطاهرین و سلم تسلیما کثیرا

 

(فرازی از مناجات شعبانیه)

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 14 + ارسال نظر
زلال یکشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:24 ق.ظ http://labeik.persianblog.ir

::::::::
باور می کنی وقتی در پیروی نفس، از راهی که تو رهبرش هستی دور می افتم، گاهی برای غریبی تو بیشتر دلم می گیره تا سقوط خودم؟
:::::::
این جملتون جای فکر داره...عجیب جای فکر داره.
/
::: راهمان می دهید؟؟؟:::..> به روز شد

مجید سه‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:11 ب.ظ

حتما به http://www.shahideman.com/ مراجعه کنید .
همون طرح امتداد رادارد اجرا میکند.
ببخشید چون من عضو کلوب نبودم اینجا نوشتم.

مجید سه‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:12 ب.ظ

سلام . اگه شما وبلاگ نویس هستید و در نزدیکان خودتون کسی رو دارید که شهید شدند یا به یک شهید بزرگوار علاقه دارید میتونید در این طرح شرکت کنید . کافیه یک عکس و مشخصات ایشون و آدرس وبلاگ یا سایت خودتون رو برای ما ایمیل کنید. ما هم وبلاگ شما و عکس ایشون رو اینجا لینک میکنیم . شما هم همچین لینکی رو در گوشه ی وبلاگتون قرار میدید

مسافر زمینی پنج‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:16 ب.ظ

سلام،

اومدم ببینم اینجا چه خبره ؟! دیدم خبرههههه !!!
واسه ما دعا کن اونم خیلی !
نیمه شعبان اگه یادم نباشی ...
دیگه هیچی !
نه من نه تو !!!!

مرکز فرهنگی شهید آوینی شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:55 ب.ظ http://www.avini222.persianblog.ir

*•. .•*..*•. .•*..*•. .•* *•. .•*..*•. .•*. .•*..*•. .•*
(¸.•´ (¸.•` *یا صاحب الزمان ادرکنی ¸.•*´¨) ¸.•*¨)
•¤**¤•.•¤**¤•.•¤**¤•.•¤**¤•. •¤**¤.•¤**¤•.•¤

جشن میلاد حضرت حجت، عج‏الله فرجه و ارواحنا فداه، براى عموم شیعیان، بلکه همه عدالت‏خواهان عالم، یک عید بزرگ است; لذا مردم ما در این جشن با همه وجود، با دل و جان، محبت و ارادت خود را به آستان حضرت بقیة‏الله، ارواحنا فداه، ابراز مى‏کنند ...
........................................
اى بهار دلها و امیدبخش انسانها و سرور و شادى روزها، اى خورشید ظلمتها و ماه تمام نماى جمال خدا. اى حقیقت عشق و مظهر پرستش، اى شکوفه طه و غنچه شکفته زهرا، علیهاالسلام. اى سرو خوش‏قد و رعنا، اى چهره‏ات چون آفتاب، روشن و دلربا، اى در رهت، جانها فدا و نشان غمت، اشکها. اى عصاره زمان و زیباییها، اى هماره با ما و ناپیدا، اى سوخته در فراغت عاشق و شیدا، اى مونس و همدم اولیا، اى خمار نگاهت راز هستى‏ها، اى طاووس خوش خرام بهشت اعلى، اى شراب عشقت، نوش جانها، اى خزینه علم و نهایت‏حلم، اى مسکن برکت و معدن حکمت، اى تمام محبت، اى گرد و غبار مقدمت توتیاى چشم ما، اى شمع جهان‏افروز، بیا!
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و جعلنا من اعوانه و انصاره
00000000000000000000
انتظار منتظران مهدى موعود، در درجه اول، انتظار استقرار عدالت است ...

"مقام معظم رهبری"

پریسا شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:54 ب.ظ http://www.parisasomeh.blogfa.com

دعوتنامه
بسم رب المهدی
نمی دانم چقدر می توانم با کلمات بازی کنم تا یک احساس ناب را به زلالی دلها بنشانم .فقط گوش کن با این که نمی شناسمت اما همسفر خطابت می کنم :
این دعوتنامه ها برای هر کسی نمی آید اگر دوست داری به این قافله بپیوندی دلت را آماده کن :
در تاریخ سه شنبه 6/6/86 یعنی شب نیمه شعبان دلدادگان حریم دوست به طهارت اشک و با نجوای دعای عهد در ساعت 9شب همزمان به نیت دیدار آقا امام زمان (عج) قیام خواهند کرد و انقلابی حسین گونه را به امید شهادت رقم خواهند زد اگر تو نیز دلتنگ اش شده ای به جمع ما بپیوند .
یادت نرود که این دعوتنامه را به هرکس که می شناسی و می توانی بفرستی شاید دلی شکسته به مرهم رخ زیبای مهدی آرام گیرد . راستی اگر خواسته ام را خواستی حضورت را در وبلاگ من به ثبت برسان و حتما" قبل از آن نیت کن.

زمان:سه شنبه 6/6/86 ساعت 9 شب
مکان: مسجد مقدس دل
اجازه ندهید این بار حسین (ع) در قامت مهدی (عج) تنها بماند...
آدرس ثبت نام: www.parisasomeh.blogfa.com ( نام خود را حتما" ذکر کنید)

نوکر امام زمان یکشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:24 ب.ظ http://haddadeh.blogsky.com/


سلام
عاشقان عیدتان مبارکباد
جمال یار ندارد نقاب و پرده ولی
غبار ره بنشان تا نظر توانی کرد
ای غائب از نظر ...
ومهدی غایب و در پرده نیست , بلکه:
مگر میشود آن که با نورش , آسمان و زمین روشن میشود پنهان باشد ؟ باید پرده را از چشم های خود کنار بزنیم که
اینما تولوا فثم وجه الله
نفس نفس اگر از باد نشنوم بویت
زمان زمان چو گل از غم کنم گریبان چاک

بروز کردم و منتظر حظور گرمتان هستم

نوکر امام و شهدای گمنام یکشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:24 ب.ظ http://www.rogheyeh.blogfa.com/


سلام بر دوستان
از اینکه یه مدت ترک دوستان را کرده بودم برای بدست آوردن یه تجربه از همه عذر خواهی میکنم
و اکنون علاوه بر معرفی خودم بروز کردم البته به علت مشغله زیاد یه کم دیر بدیر آپ میکنم
امیدوارم منو ببخشید و باز هم از هم شما عذر خواهی میکنم
در پست قبلی خودم رو معرفی کردم
انشاالله در آینده در جای مخصوص خودش پست قبلی را میگذارم
در پناه حق باشید
و ولادت جضرت حجت ابن الحسن را به شما تبریک می گویم

مرا سری است اندر دل اگر گویم زبان سوزد
وگر پنهان کنم دانم که مغز استخوان سوزد



زی زی یکشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:25 ب.ظ http://nanazaza.blogfa.com/


دوستان خوب سلام
خوب باری دگر سالروز ولادت آقامون اومده امیدوارم که از آن به نحو احسن استفاده کنیم
و بگونه ای شادی کنیم که باعث خوشحالی مولی بشه و نه مثل بعضیها فقط به ظاهر
دوستدار او باشیم و در عمل با جشنهای غیر اخلاقی ایشان را برنجانیم
به امید اینکه هر چه زودتر چشم ما به جمال زیبایش منور گردد
بروزم و منتظر تشریف فرمائی شما بزرگواران

حسن یکشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:25 ب.ظ http://haddadeh.blogfa.com



مرا سری است اندر دل اگر گویم زبان سوزد
وگر پنهان کنم دانم که مغز استخوان سوزد
با سلام خدمت سروران گرامی
پیشاپیش سالروز ولادت حضزت ولی عصر را به شما عاشقان آنحضرت تبریک میگویم
بروز کردم
مژده ای دل که مسیحا نفسی میآید
که ز انفاس خوشش بوی کسی میآید

تا جمعه ی ظهور دوشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:37 ق.ظ http://alyassin.mihanblog.com

سلام بر تو ای دعوت کننده به سوی خدا
سلام بر تو ای جانشین خدا و یاور حق او
سلام بر تو ای حجت خدا و راهنمای به اراده او
سلام بر تو ای تلاوت کننده کتاب خدا و مفسر آن
سلام بر تو در تمام لحظات شبانه روزت
فرا رسیدن نیمه شعبان را به شما دوست عزیزم و تمام مسلمین جهان تبریک عرض می کنم.

[ بدون نام ] دوشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:24 ق.ظ

سلام دوست خوبم

باسم رب المهدی عجل ا... تعالی فرجه الشریف
السلام علیک یا مولای، سلام مخلص لک فی الولایه اشهد انک الامام المهدی قولاً و فعلاً و انت الذی تملأ لارض قسطاً و عدلاً بعد ما ملئت ظلماً و جوراً فعجل الله فرجک و سهل مخرجک و قرب زمانک و کثر انصارک و اعوانک و انجز لک ما و عدک فهو اصدق القائلین و نرید ان نمن علی الذین استضعوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین، یا مولای یا صاحب الزمان.

سلام بر مهدی، جوهر دین و نور یقین، ذخیره الهی و منجی نهائی؛
سلام بر مهدی، کعبه مقصود و قبله موعود، سر عظیم و اسم اعظم؛
سلام بر مهدی، ستاره طالع و نجم ثاقب، مسیح مسیحها و موعود موعودها؛
سلام بر مهدی، صاحب شب قدر و عصاره عصر؛
سلام بر مهدی، دیده بان خدا و مظهر هدی، وصی اوصیاء و گزیده اولیاء؛
سلام بر مهدی، علم منصوب و علم مصبوب، پرچم برافراشته و دانش انباشته؛
سلام بر آن عزیزی که کمال موسی و بهاء عیسی و صبر ایوب با اوست، و آن سفینه النجاه در وصفش فرمود: تعرفون المهدی بالسکینه و الوقار، و بمعرفه الحلال و الحرام و بحاجه الناس الیه و لایحتاج الی احد.
او که چون برخیزد عالمی را برخیزاند و بدنبال خویش کشاند.
به دورش دولت حق رخ نماید
جهان را فیض وی فرخ نماید
اللهم اجعلنی من انصاره و اعوانه، اللهم کما جعلت قلبی بذکره معموراً فاجعل سلاحی بنصرته مشهوراً.
او که چون بیاید امحاء باطل و احقاق حق نماید و نشان دهد که سیرت عدل کدام است و احیای کتاب و سنت به چه معناست؟
او که چون در آید یعطف المهوی عل یالهدی هواپرستی را به خداپرستی بازگرداند و صالحان را وارث زمین گرداند و لقد کتبنا فی الزبور من بعد الذاکران الارض یرثها عبادی الصالحون (انبیاء /105)

وقت کردید به من هم یک سری بزن
یا علی
التماس دعا

صراط منیر دوشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:31 ق.ظ http://www.seratemonir.blogfa.com

سلام دوست خوبم

باسم رب المهدی عجل ا... تعالی فرجه الشریف
السلام علیک یا مولای، سلام مخلص لک فی الولایه اشهد انک الامام المهدی قولاً و فعلاً و انت الذی تملأ لارض قسطاً و عدلاً بعد ما ملئت ظلماً و جوراً فعجل الله فرجک و سهل مخرجک و قرب زمانک و کثر انصارک و اعوانک و انجز لک ما و عدک فهو اصدق القائلین و نرید ان نمن علی الذین استضعوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین، یا مولای یا صاحب الزمان.

سلام بر مهدی، جوهر دین و نور یقین، ذخیره الهی و منجی نهائی؛
سلام بر مهدی، کعبه مقصود و قبله موعود، سر عظیم و اسم اعظم؛
سلام بر مهدی، ستاره طالع و نجم ثاقب، مسیح مسیحها و موعود موعودها؛
سلام بر مهدی، صاحب شب قدر و عصاره عصر؛
سلام بر مهدی، دیده بان خدا و مظهر هدی، وصی اوصیاء و گزیده اولیاء؛
سلام بر مهدی، علم منصوب و علم مصبوب، پرچم برافراشته و دانش انباشته؛
سلام بر آن عزیزی که کمال موسی و بهاء عیسی و صبر ایوب با اوست، و آن سفینه النجاه در وصفش فرمود: تعرفون المهدی بالسکینه و الوقار، و بمعرفه الحلال و الحرام و بحاجه الناس الیه و لایحتاج الی احد.
او که چون برخیزد عالمی را برخیزاند و بدنبال خویش کشاند.
به دورش دولت حق رخ نماید
جهان را فیض وی فرخ نماید
اللهم اجعلنی من انصاره و اعوانه، اللهم کما جعلت قلبی بذکره معموراً فاجعل سلاحی بنصرته مشهوراً.
او که چون بیاید امحاء باطل و احقاق حق نماید و نشان دهد که سیرت عدل کدام است و احیای کتاب و سنت به چه معناست؟
او که چون در آید یعطف المهوی عل یالهدی هواپرستی را به خداپرستی بازگرداند و صالحان را وارث زمین گرداند و لقد کتبنا فی الزبور من بعد الذاکران الارض یرثها عبادی الصالحون (انبیاء /105)

وقت کردید به من هم یک سری بزن
یا علی
التماس دعا

سارا دوشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:51 ب.ظ http://1277.blogfa.com

مولای من تنها خواسته ی ما آمدن شماست.

چرا که در مقدم ظهورتان برکت است و رحمت،

نور است و هدایت و البته انتقام است از دشمنان.

و ما آن بهار را چشم به راهیم..[گل]

سلام دوست خوبم.
میلاد با سعادت منجی عالم بشریت بر شما مبارک.
اللهم عجل لولیک الفرج..[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد